AWARD DARI KAK SHAHRIAH MASTERCHEF MALAYSIA


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Hari ni QH bukan nak update resepi yer...cuma nak kongsikan AWARD yang QH terima dari Kak Shahriah Masterchef Malaysia tu...Kak Sha...QH dah angkut yer award ni...hehehe...rasanya terutama rakyat Malaysia mesti kenal Kak Sha ni...salah seorang peserta rancangan Masterchef Malaysia musin pertama...kalau ade yang tak kenal tu mesti tak tengok program tu atau kat rumah takde Astro...hehehe...jangan marah ehhh...

Dalam rancangan Masterchef Malaysia tu...QH tengok Kak Sha seorang yang tegas dan mempunyai semangat yang kuat...sehinggakan bile diumumkan beliau peserta yang disingkirkan pada minggu tersebut...Kak Sha tetap kuat...tak nampak pon airmata Kak Sha saat tu...kalau QH agaknya dah sebaldi kot airmata masa tu...tak pon jatuh pengsannn...hahaha...

Ohh yea Arwad ni bukan untuk QH seorang saje...tapi ianya untuk semua blogger yang menjadi teman Kak Sha di alam maya ni...tak terkecuali seorang pon tau...

Sebenarnya Kak Sha ni dah lama jugak follow blog QH ni...cuma QH tak war2kan aje...masa tu memang QH tak percaya...siap tanye kat beliau semula...betul ni Kak Sha dari MM...siap cubit2 pipi dan tepuk2 manja...kuat2 sakit pulak nanti...hehehe...tapi terasa juga sakitnya...jadi bukan khayalan la...memang betul la orangnye...bile dah selalu Kak Sha berkunjung ke blog untuk komen2...hehehe...cuma QH belum berkesempatan untuk mencuba resepi dari akak...tapi banyak jugak yang dah QH ceduk tau kak...hihihi...


Nampak tak novel kat atas tu dan comeiii tak meja QH...hehehe...bukan nak membodek yer...ni novel terbaru kat opis...QH berusaha untuk mencari novel2 yang lain dari Kak Sha di opis QH ni...perpustakaan la katakan...dapat la bersenang lenang untuk meminjam buku2 atau novel2 selagi belum dipostingkan ke mane2 lagi...tapi yang jumpa 1 ni aje...yang lain2 belum beli lagi kot...tapi QH tak pasti dah baca belum novel ni...hihihi...sebab dulu QH sangat rajin meminjam dan membaca novel sampai tak ingat dah yang mane 1 dah dibaca atau belum...^_*


Ok la kita bertemu lagi besok yer...setakat ni dulu entri untuk hari ni...pada Kak Sha terima kasih sudi berkawan dengan QH dan memberi award tu...QH doakan semoga lepas ni akak akan lebih sukses dan berjaya dengan ape yang akak usahakan...terkilan tak dapat jumpa akak di PWTC semalam...LUPA :'( ape2 pon sayang akak...muahhhhhh....


Tags:

Share:

10 comments